Tankar Från Verkligheten....

Alla inlägg under november 2012

Av thoughtsofelle - 11 november 2012 13:53

Jag hittar aldrig några kvinnliga kläder som passar på mig. Alltid putar det nånstans eller är för trångt. Klänningar och kjolar är svårast. Igår hittade jag en enkel helsvart klänning på lindex som jag tänkte kunde fungera inför julen/ nyår. Billig som tusan också, bara 199 kr! Ett riktigt fynd på flera sätt! Bandet på bilden har jag satt dit själv...,

Av thoughtsofelle - 11 november 2012 13:33

Så här på alla pappors dag passar det utmärkt att berätta att min pappa är världens bästa! I ur och skur!

Av thoughtsofelle - 11 november 2012 12:12

Idag är det en sån där dag när man önskar att man kunde ta av huvudet och hänga in det i garderoben.....

Av thoughtsofelle - 11 november 2012 00:42

Ikväll har jag sett Call girl på bio. Hm vad ska vi säga om den då? Är man man, lever i ett förhållande där sovrummet bara är just sovrum och tänder på kvinnliga kroppar mellan navel- och axelnivå så tror jag att man uppskattar filmen. För min del kändes det som en dålig ( håll för öronen nu) porrfilm. Mkt nakenscener och väldigt händelselös handling. Call girl är med andra ord inget jag rekommenderar

Av thoughtsofelle - 10 november 2012 19:44

Slår ihjäl lite tid hos mackie D i väntan på kvällens bio, Call girl. I det moderna it-samhället pratar man inte bort en timme bara sådär, man facebookar eller googlar bort tiden. Så här sitter vi, mitt emot varandra, surfar på varsitt håll och utövar en modern form av umgänge! Romantiskt som attans!

Av thoughtsofelle - 10 november 2012 01:07

Är det inte mysigt att bara ligga vaken och filosofera lite i sängen när man vet att man inte kommer att bli väckt av klockan imorgon bitti? För mig är det livskvalitet att veta att jag kan spendera de kommande 8 timmarna med att bara ligga i min säng och ingen kommer att förvänta sig något annat.
Jag håller tummarna för en morgonpromenad med virvlande snöflingor imorgon! Hoppas, hoppas!

Av thoughtsofelle - 9 november 2012 22:20

Ikväll har jag fått utmärkelsen stjärnsäljare i "vårat företag" ( läs vårt förhållande)... Inte illa va?! Kommer jag kunna leva gott på ända tills imorgon (minst).

*Kärlek*

Av thoughtsofelle - 9 november 2012 22:16

Nämligen Dear John. Kanske den mest romantiska jag nånsin har sett....

http://m.youtube.com/watch?v=NLkTKkNXDp4#

(Hoppas att länken behagar fungera)

Ovido - Quiz & Flashcards