Tankar Från Verkligheten....

Alla inlägg under april 2012

Av thoughtsofelle - 12 april 2012 22:54

...men det känns allt annat än rättvist att kugga på tentan med en ynka poäng! Snacka om att inte ha turen på sin sida. Just nu har jag lust att skicka mina skolböcker på en enkel resa till månen! By the Way, fy vad gammal jag har blivit! Förstår inte när det hände. Känner mig totalt orkeslös och omotiverad i allt!? Inte för att inställningen är fel utan för att kroppen är uråldrig och trött. Kan det vara brist på nåt kanske?Järn? Frisk luft? Vitaminer? Motion? Kramar? Närhet? Choklad? Vad ska jag mer passa på att gnälla på? Jo! Varför har dom tagit bort pappret från hamburgarna på mc donalds? Det är inte trevligt med dressing under naglarna och jag uppskattar inte fyllning som trillar ur på baksidan... Hm...done

Ovido - Quiz & Flashcards