Tankar Från Verkligheten....

Alla inlägg under februari 2014

Av thoughtsofelle - 16 februari 2014 14:02

Äntligen har våran nya bekantskap flyttat in, soffan alltså. Sjukt nöjd med resultatet! Nu har istället jakten på de snyggaste soffkuddarna påbörjats. Jag har som vanligt ganska bestämd uppfattning om vad det är jag letar efter; de ska vara svart-vita (kan sträcka mig till grå), med vit botten, innehålla någon slags grafisk design, vara många till antalet och gärna inefatta nåt slags slagkraftigt budskap som jag känner att jag står bakom. Ganska roligt uppdrag faktiskt! Ser ni några fina, som passar in på beskrivningen ovan, så hojta till!

Av thoughtsofelle - 15 februari 2014 12:55

Ett stort grattis till tjejerna i stafettlaget för den fantastiska guldbragden! Ni är grymma!

Av thoughtsofelle - 14 februari 2014 17:07


Tadaa!

Dagen till ära och allt. I motsats till vad ni har trott så är jag varken död eller nybliven analfabet. Känner mig tvärt om extremt levande och kreativiteten flödar! Nog om det, idag är dagen då kärleken flödar och handeln blomstrar! Två flugor i en smäll helt enkelt. Alltid kul att kunna bidra och göra lite samhällsnytta. I år frångår vi dock traditionerna och skippar blomsterkvastar och presenter och går istället all in för en riktigt romantisk brakmiddag mellan fyra ögon.

Det känns som vi har en del att ta igen....en annan dag! Ville mest kika in och önska alla en fantastiskt bra alla hjärtans dag (och glöm för Guds skull inte bort finalen av på spåret ikväll)!

Ovido - Quiz & Flashcards