Tankar Från Verkligheten....

Alla inlägg under augusti 2013

Av thoughtsofelle - 29 augusti 2013 22:48

Fy tusan vilken fantastisk sommar jag hade! En sån där sommar som kommer att etsa sig fast i minnet för evigt.

Här förmodligen en av de vackraste platserna på jorden, klädesholmen. Oturistigt, peace and quiet och alldeles alldeles underbart!

(Är medveten om att bilderna blir gigantiska men jag har lösningen: skaffa en smartphone! Lovar att den kommer att se mindre ut)

Av thoughtsofelle - 29 augusti 2013 20:20

Knappast krav med tanke på alla avgaser med mer närproducerade går knappast att få! Skörden från våra bebisar på balkongen. Goda som sjutton! Man undrar helt plötsligt var dom har gjort av den röda färgen på körsbärstomaterna i affären....

Av thoughtsofelle - 29 augusti 2013 16:37

Blir alldeles varm i hjärtat när jag efter 2 månaders frånvaro kliver in här och inser att ni fortfarande knappar in på min blogg och hoppas på att det ska stå något nytt. Tack!

Ännu en semester har passerat och skrivlusten har helt enkelt inte funnits där. Är trots det inte helt nollställd på bloggfronten; jag följer mina favoritbloggar med spänning varje dag och landar i den där behagliga känslan av att inse att vi alla är ganska lika i grunden...

Ikväll väntar ett spännande möte med facket som förhoppningsvis kommer att räta ut en del frågetecken....

Ovido - Quiz & Flashcards