Tankar Från Verkligheten....

Alla inlägg under februari 2013

Av thoughtsofelle - 3 februari 2013 11:00

Jag har intagit första parkett framför den sprakande kakelugnen. Sitter här och funderar på om det finns nånting som skulle kunna göra livet ännu mera perfekt just precis nu.


Nej, slutsatsen blir att just precis nu är livet fullkomligt perfekt!

Av thoughtsofelle - 3 februari 2013 00:13

Ikväll gick startskottet för det årliga spektaklet, melodifestivalen alltså. Nu är det bara 27 deltävlingar kvar tills vi ska åka till Malmö och förlora i Eurovision song contest. I cant wait...

Idag har jag umgåtts i de finkulturella kretsarna och gjort ett besök på hallwylska palatset. Mysigt och helt klart sevärt! Därefter blev det en tvårätters på Vickan i Kungsträdgården. Även om inredningen härstammar från stenåldern så fick deras pastarätt vid namn pastamums ett gott betyg. Den som har döpt rätten skulle jag dock vilja ta ett snack med....

Av thoughtsofelle - 1 februari 2013 08:51

Idag måste passet fixas. Jag drar mig för det där. Känner mig inte i skick för att vara med på bild, men jag gissar att det blir svårt att komma undan...

Ovido - Quiz & Flashcards